ကမၻာေျမကို ေသြးအမ်ားဆံဳ စြန္းေစခဲ့သူ မြန္ဂို ဧကရာဇ္ ဂ်င္ဂစ္ခန္ ႏွင့္ နကၡတ္ ပညာ (၁)

မြန္ဂို ဧကရာဇ္ ဂ်င္ဂစ္ခန္ 

အခ်ိန္သည္ကား မြန္ဂို ကုန္းေျမျမင့္ ေတာင္တန္း တြင္ ေနထိုင္သူမ်ား အဘို႔- ေအးျမေသာ ေဆာင္းဒဏ္ကို အ႐ိုးခိုက္ေအာင္ ခံစားၾကရသည့္- စက္တင္ဘာလ ကာလ ည တစ္ည ျဖစ္ေတာ့၏။
ျဖစ္ခ်င္ေတာ့- အစြန္းေရာက္ ေသာ မြန္ဂို ရာသီဥတု၏ အ႐ိုးခိုက္ေအာင္ ေအးျမသည့္ ေဆာင္းေလ တစ္သုန္သုန္ တိုက္ေနသည္ သာ မက - ယေန႔ည အဘို႔မွာမူ- လမင္း၏ ခ်မ္းေျမ့ေသာ လႊမ္းမိုးမွဳ အလင္းေရာင္ ကိုပါ ျမင္ေတြ႕ခြင့္မရသည့္ လကြယ္ေန႕ညလည္း ျဖစ္ျပန္၏။

တစ္နည္းအားျဖင့္- ေဆာင္းကာလ လကြယ္ည၏ သန္းေခါင္ မတိုင္မီ ေလး-

မိုးတိမ္မ်ား ကင္းစင္ေသာ မြန္ဂိုေတာင္တန္းမ်ား တြင္ လေရာင္၏ လႊမ္းမိုးမွဳ ကင္းမဲ့ ေပ်ာက္ဆံုးေနျခင္းေၾကာင့္- အျခားေသာ ၾကယ္၊ နကၡတ္ တာရာမ်ားကို အျခားျခား ေသာ ေန႕မ်ားႏွင့္ မ်ားစြာ ပိုသာလွ်က္-ယေန႔ည တြင္ ျမင္ေတြ႕ရသည္ ဟုဆိုႏိုင္ေတာ့၏။

အခ်ိန္သည္ကား မြန္ဂိို ကုန္းေျမျမင့္ ေတာင္တန္းတြင္ ေနထိုင္သူမ်ားအဘို႔ ေအးျမေသာ ေဆာင္းဒဏ္ကို အရုိးခိုက္ေအာင္ ခံစားၾကရသည့္  စက္တင္ဘာလ ကာလ ညတစ္ည ျဖစ္ေတာ့၏၊ ျဖစ္ခ်င့္ေတာ့ အစြန္းေရာက္ေသာ မြန္ဂို ရာသီဥတု၏ အရိုးခုိက္ေအာင္ ေအးျမသည့္ ေဆာင္းေလ တစ္သုန္သုန္ တုိက္ေနသည္သာမက ယေန႔ည အဘို႔မွာမူ လမင္း၏ ခ်မ္းေျမ႔ေသာ လႊမ္းမိုးမွုအလင္းေရာင္ကိုပါ ျမင္ေတြ႔ခြင့္မရသည့္ လကြယ္ေန႔ညလည္း ျဖစ္ျပန္၏။

တစ္နည္းအားျဖင့္ ေဆာင္းကာလ လကြယ္ည၏ သန္းေခါင္း မတုိင္မီေလး မိုးတိမ္မ်ား ကင္းစင္ေသာ မြန္ဂိုေတာင္တန္းမ်ားတြင္ လေရာင္၏ လႊမ္းမိုးမွဴ ကင္္းမဲ့ ေပ်ာက္ဆံုးေနျခင္းေၾကာင့္ အျခားေသာ ၾကယ္၊ နကၡတ္ တာရာမ်ားကို အျခားျခားေသာ ေန႔မ်ားႏွင့္ မာ်းစြာ ပိုသာလွ်က္ ယေန႔ညတြင္ ျမင္ေတြ႔ရသည္ဟု ဆိုႏုိင္ေတာ့၏။

အထက္ပါ ၾကယ္၊နကၡတ္တာရာတို႔တြင္ လံုးဝ မပါဝင္ပဲ ေကာင္းကင္ယံတြင္ ထူးျခားစြာ ေပ်ာက္ဆံူးေတသည္မာ်းကေတာ့ တနဂၤေႏြမွ စေနအဆံုး ၿဂိဳလ္ ၇ လံုးတို႔ပင္ ျဖစ္ၾက၏။ 

ေနမင္း၊ လမင္း ဆိုေသာ တနဂၤေႏြ၊ တနလၤာ၊ အဂၤါ၊ ဗုဒၶဟူး၊ ၾကာသပေတး၊ ေသာၾကာ၊ စေန ဆိုေသာ ေန႔ ၇ ေန႔ကို အစိုးရေသာ ၿဂိဳလ္မင္း ၇ ႏွစ္လံုးတို႔သည္ မိုးကုတ္ စက္ဝုိင္းေအာက္တြင္ ေရာက္ေနသျဖင့္ ယခဳအခိုက္တြင္ မျမင္ရႏုိင္။ တုိက္ဆိုင္လြန္းသည္က ထို ၇ လံုးေသာ ၿဂိဳလ္အားလံုးတို႔သည္ ယခု ကာလတြင္ မိုးကုတ္စက္ဝိုင္းေအာက္ဘက္ ေရာက္ေနေသာ ကန္ရာသီတြင္ တည္လွ်က် တိတိ က်က် အားျဖင့္ဆိုရျပန္ေသာ္ အဂၤါႏွင့္ ဗုဒၶဟူးတို႔သည္ ကန္ရာသီ စိၾတ နကၡတ္၊ ဂ်ာန္ၿဂိဳလ္ ၅ လံုးတို႔သည္ ကန္ရာသီ ဟႆတ နကၡတ္ တို႔တြင္ တစ္ၿပိဳင္နက္ တည္႐ိွေနခိုက္ တစ္နည္းအားျဖင့္ ဆိုျပန္လွ်င္လည္း ထိုၿဂိဳဟ္တို႔သည္- အံသာမ်ား အလြန္နီးစပ္စြာ ပူးကပ္ေနျခင္းေၾကာင့္- ၿဂိဳဟ္မ်ား အခ်င္းခ်င္း အားၿပိဳင္ စစ္ထိုးေနသည္ဟု ေခၚတတ္ၾကေသာ ျဂဟယုဒၶ အခ်ိန္ ပံုမွန္အားျဖင့္ ၿဂိဳဟ္ ၂ လံုး၊ ၃ လံုးမွ်သာ အားၿပိဳင္ရတတ္ေသာ္လည္း ယခု ယေန႔ တြင္ေတာ့ ႐ိွ႐ိွသမွ် ေသာ ၿဂိဳဟ္မ်ား အားလံုးလိုလို အားၿပိဳင္ စစ္ထိုးေနၾကခ်ိန္။ လူသား ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္ ကမာၻေျမျပင္သို႔ ရွင္သန္ ေရာက္႐ိွခဲ့၏။

ထပ္မံ၍ ထူးျခားသည္ကလည္း ေမြးဖြားလာေသာ ကေလးငယ္သည္ ရဲရဲနီေသာ ေသြးခဲ တစ္ခုကို လက္တြင္ ဆုပ္ကိုင္လွ်က္ မိခင္၏ ၀မ္းဗိုက္မွသည္ ျပင္ပ ေလာက ဆီသို႔ ေရာက္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္၏။

ထပ္မံ၍ ဆိုရျပန္လွ်င္လည္း ထိုေန႔သည္ကား 

ပံုမွန္ လကြယ္ညမ်ိဳး မဟုတ္
ေနၾကတ္ေသာ- ေန႔၏ လကြယ္ည 

ေနတစ္ခုတည္း ၾကတ္ သည္မဟုတ္ မ်ားစြာေသာ ၿဂိဳဟ္တို႔သည္ ေလာင္ဂ်ီတြဒ္ မွ်သာ မက Declination ေခၚ လတၱီတြဒ္အားျဖင့္လည္း ကမာၻႏွင့္ တစ္တန္းတည္း နီးနီး က်ေရာက္ ေနခဲ့သျဖင့္ သာမာန္ ျဂဟ ယုဒၶ ေခၚ ပံုမွန္ ၿဂိဳဟ္စစ္ထိုးခ်င္းမ်ိဳး မဟုတ္ပဲ အထူး ျဂဟ ယုဒၶ ဟုပင္ ေခၚတြင္ ရမည္ ျဖစ္၏။ (Alignment for Conjuction and Opposition ဇယားျဖင့္ ေဖၚျပထားသည္ကို ေလ့လာႏိုင္ပါသည္။) တာတာ လူမ်ိဳးစု - တစ္စု၏ ေခါင္းေဆာင္ တစ္ဦး ျဖစ္ေသာ- “ယဆုခယ္” မွ ေမြးလာေသာ ထိုကေလးငယ္ဟာ “တမူးဂ်င္” ဟု အမည္ေပးခဲ့ၾက၏။

ထိုကေလးငယ္သည္ ေနာင္ ႏွစ္ေထာင္ေပါင္း မ်ားစြာအထိ ကမာၻေပၚ႐ိွ လူမ်ိဳးအားလံုးမွ “ဂ်င္ဂစ္ခန္” ဟု သိ႐ိွသြားၾကရေသာ

တစ္နည္းအားျဖင့္ ထိုစဥ္ကာလက ကမာၻ႕လူဦးေရ၏ အပံု ၂၀ ပံု တစ္ပံု တစ္နည္းအားျဖင့္ လူဦးေရ ၅ ရာခိုင္ႏွဳန္း ခန္႕ကို အသက္ေပ်ာက္ေစခဲ့ေသာ
မဟာ အလက္ဇႏၵား ဘုရင္၏ အင္ပိုင္ယာ၏ ၄ ဆ။
အႏွစ္ ၄၀၀ တည္ေဆာက္ခဲ့ရေသာ ေရာမ အင္ပိုင္ယာ၏ ၂ ဆ က်ယ္ျပန္႔ေသာ အင္ပိုင္ယာကို အႏွစ္ ၂၀ ေက်ာ္အတြင္း တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္
မြန္ဂို စစ္ဘုရင္ႀကီး ျဖစ္လာမည္ ဟု မြန္ဂို မိသားစု၀င္မ်ားက ထိုအခ်ိန္က မသိ႐ိွခဲ့ရ။

သို႔ေသာ္ အခ်ိဳ႕ေသာ ေကာင္းကင္ နကၡတ္ ပညာကို တတ္ကၽြမ္း နားလည္ၾကေသာ အာရပ္၊ စပိန္၊ ဂရိ၊ ေရာမ ႏွင့္ စစၥလီ နကၡတ္ပညာရွင္ အခ်ိဳ႕တို႔သည္ ကမာၻေပၚတြင္ ႀကီးမားေသာ အႏၲရာယ္ မုန္တိုင္းႀကီး တစ္ရပ္ က်ေရာက္မည္။ ထိုကာလသည္ ၿဂိဳဟ္မ်ား အားလံုး တူရာသီ အနီး အနားတြင္ တစ္ၿပိဳင္နက္ စုစည္းတည္ေနေသာ ကာလပိုင္း ျဖစ္မည္ဟု ေဟာေျပာ ခဲ့ၾက၏။

ပါရွန္း လူမ်ိဳး နကၡတ္ပညာရွင္ Al'hakim သည္ ေယရွဳခရစ္ေတာ္ ဖြားျမင္မည့္အေၾကာင္း၊ တမန္ေတာ္ မိုဟာမက္ ေပၚေပါက္မည့္ အေၾကာင္းမ်ားကိုလည္း ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာကပင္ ႀကိဳတင္ ေဟာေျပာခဲ့သြားဘူးေသး၏။

ဂ်င္ဂစ္ခန္ ႏွင့္ ပါးရွန္း ဘုရင္
အကယ္၍ သင္သည္ အီရန္ ႏိုင္ငံသား တစ္ဦး  ယခင္အေခၚ အားျဖင့္ ပါးရွန္း ႏိုင္ငံသား တစ္ဦး ႏွင့္ စကားစမည္ ေျပာျဖစ္မည္ ဆိုပါအံ့..

ယခုေခတ္ အေခၚ အီရန္၊ တစ္ခ်ိန္က ပါးရွန္း ႏိုင္ငံေတာ္အား ရက္ရက္စက္စက္ ေခ်မွဳန္းခဲ့ရာတြင္ လူေပါင္း သိန္းႏွင့္ ခ်ီ၍ သတ္ျဖတ္ခဲ့ရာတြင္ အရွင္လတ္လတ္ မ်က္လံုး ေဖါက္ထုတ္၊ ေခါင္းျဖတ္ၿပီးေနာက္ ဦးေခါင္းမဲ့ ကိုယ္ခႏၶာမ်ားကို သံခၽြန္ႀကီးမ်ားေပၚတြင္ တန္းလန္း တစို႔ ထိုးလွ်က္ အမ်ားအား ေၾကာက္လန္႕ေစမွဳ ကို ျဖစ္ေစခဲ့ေသာ ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ အေၾကာင္းမ်ားကို ၾကားရ ႏိုင္ပါလိမ့္မည္။

ပါရွန္းျပည္အား တိုက္ခိုက္ ေခ်မွဳန္းရာတြင္ ကိုလိုနီ ေဒသ က်ဴးေက်ာ္လိုျခင္းထက္ ရန္ေၾကြး တုန္႕ျပန္ျခင္းက အဓိက အေၾကာင္း ျဖစ္သည္ဟု ဆိုႏိုင္၏။

သကၠရာဇ္ ၁၂၁၈-ခုႏွစ္တြင္ တ႐ုပ္ျပည္ ေျမာက္ပိုင္းကို ေအာင္ႏိုင္ခဲ့ေသာ ဂ်င္ဂစ္ခန္ သည္ ပါးရွန္း နန္းဆက္ ျဖစ္ေသာ ခ၀ါ ရစ္ဇမစ္ နန္းဆက္၏ ဘုရင္ ရွားအလာ အဒၵင္ မုဟမၼဒ္ ထံသို႔  ကုန္သြယ္ေရး တမာန္မ်ား ပို႔လႊတ္ခဲ့၏။ 

ထိုစဥ္က ယခု အီရန္ ႏိုင္ငံ၊ ဥဇဘက္ ကစၥတန္ ႏိုင္ငံ၊ တာ့္က္မန္စၥတမ္ ႏိုင္ငံမ်ားကို လႊမ္းမိုး အုပ္စိုးေနေသာ ရွားဘုရင္သည္ ကုန္သြယ္ေရး တမာန္မ်ားအား သူလွ်ိဳဟု မသကၤာျဖစ္ၿပီး ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္သူအား ေသဒဏ္ေပး၍ အျခားေသာ ကုန္သည္မ်ားအား မုတ္ဆိပ္ရိတ္ၿပီး မြန္ဂို ေဒသသို႔ ျပည္ႏွင္ဒဏ္ေပး ျပန္ပို႔လိုက္၏။ မိမိ၏ ရန္ေၾကြး၊ မိမိ၏ အတၱမာနကို ထိပါးေသာ အ႐ွက္ေကၽြး၊ မိမိအား တစ္ပါးသူက ျပဳခဲ့ဘူးေသာ ေက်းဇူးေၾကြး တို႔ကို တုန္႕ျပန္ရမွ ေက်နပ္တတ္ေသာ ဂ်င္ဂစ္ခန္သည္ ပါရွား ျပည္သို႔ အလံုးအရင္း ႏွင့္ ၀င္ေရာက္ ထိုးေဖါက္လာေတာ့၏။

သက္ဆိုင္ရာ ၿမိဳ႕မ်ားသို႔ ေရာက္လာပါက အညံ့ခံမလား စစ္ယွဥ္ မလား ဟု ရာဇသံ ေပးလွ်က္ အညံ့ခံမည္ ဆိုလွ်ငအသက္ ခ်မ္းသာေပး၍ အညံ့မခံ ေသာ ၿမိဳ႕မ်ားတြင္မူ ေယာက်္ား၊ မိန္းမ၊ ကေလး၊ လူႀကီး မက်န္ ရက္ရက္စက္စက္ သတ္ပစ္ခဲ့၏။ သို႔ရာတြင္ သူ၏ ကတိတည္ေၾကာင္း ကိုေတာ့ အညံ့ခံခဲ့ေသာ ယာ့ဇ္တ္ ႏွင့္ ရီွရက္ဇ္ ၿမိဳ႕မ်ားကို ခ်မ္းသာေပးခဲ့ျခင္းက သက္ေသခံခဲ့၏။

ယခု အီရတ္ႏိုင္ငံ ဘဂၢဒက္ ၿမိဳ႕၏ ေခါင္းေဆာင္ ျဖစ္သူက ပါရွားျပည္၏ ရွားဘုရင္ အား- ယခင္ကပင္ မသင့္ျမတ္သူ ျဖစ္သျဖင့္- မြန္ဂိုတို႔ျဖင့္- မဟာမိတ္ ျပဳရန္ ႀကိဳးစား၏။ သူႀကိဳးစားပံုမွာ ခ႐ူးဆိတ္ စစ္ပြဲႀကီး အတြင္းက ဖမ္းဆီး ရမိထားေသာ ခရစ္ယာန္ ဘာသာေရး တပ္သား သံု႕ပန္း မ်ားအား ဂ်င္ဂစ္ခန္ထံသို႔ လက္ေဆာင္ ပဏၰာျပဳ မိတ္ဖြဲ႕ျခင္း ျဖစ္၏။ မိမိတြင္ ႀကီးမားေသာ စစ္အင္အား႐ိွထားၿပီး အျခား လူပို မလိုေသာ ဂ်င္ဂစ္ခန္ အေနျဖင့္ သံု႕ပန္း စစ္သည္မ်ားအား အလိုမ႐ိွေသာေၾကာင့္ ၄င္းတို႔အား သက္ဆိုင္ရာ ဥေရာပ ႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ျပန္ပို႔ေပးလိုက္၏။

ပါးရွန္းတို႔၏ ခ၀ါ ရစ္ဇမစ္ နန္းဆက္ႀကီးအား ဖ်က္ဆီးပစ္ရန္မွာ ဂ်င္ဂစ္ခန္ အတြက္ ၂-ႏွစ္ မွ်ပင္ မၾကာလိုက္။
ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ့ ေဂ်ာ္ဂ်ီယာ၊ က႐ိုင္းမီးယား၊ ဘူလ္ေဂးရီးယား၊ အိႏၵိယ ႏွင့္ တ႐ုပ္ျပည္ တစ္ႏိုင္ငံလံုး မြန္ဂိုလက္ေအာက္ ေရာက္သြားၿပီး ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ အင္ပိုင္ရာသည္ တ႐ုပ္ျပည္မွသည္ Black Sea ေခၚ ပင္လယ္နက္ ေဒသ အထိ ေျခဆန္႔ ခဲ့ေတာ့၏။

ဂ်စ္ဂစ္ခန္၏ မြန္ဂိုတပ္ႀကီးသည္ သဲကႏၲာရတြင္ အပင္မ်ား စိုက္ပ်ိဳး ႏိုင္ရန္ လုပ္ေဆာင္ ထားေသာ ပါးရွားတို႔၏ အင္မတန္ အဆင့္ျမင့္သည့္ ေျမေအာက္ ေရေပး စိုက္ပ်ိဳးေရး စနစ္ႀကီးပါ တစ္ပါတည္း ဖ်က္ဆီးသြားခဲ့ သျဖင့္- ငတ္မြတ္ ေခါင္းပါးေသာ ဒုဗၻိကႏၲာရ ကပ္ႀကီးကိုပါ ေနာင္ ႏွစ္ ၁၀၀ ေလာက္ အထိ ပါးရွား ႏိုင္ငံတြင္ ျဖစ္သြား ေစခဲ့၏။

မြန္ဂိုတပ္၏ သတ္ျဖတ္မွဳေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ငတ္မြတ္ေခါင္းပါးမွဳ ႀကီးေၾကာင့္ လည္းေကာင္း ပါးရွား လူဦးေရ ၂ သန္းခြဲ ခန္႕မွ သည္ ၂ သိန္းခြဲ အထိ ေလ်ာ့က်သြားခဲ့ရသည္ ဆို၏။

ပါးရွားျပည္အား ဖ်က္ဆီးေခ်မွဳန္းခဲ့ရာတြင္ ရာဇ၀င္ တြင္က်န္ရစ္ခဲ့သည့္ ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ စကားမွာမူ

“I am the Scourge of God! If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me among you.”“ငါသည္ကား- ဘုရားသခင္မွ ဆံုးမရန္ ေစလႊတ္လိုက္သူ ျဖစ္၏။ သင္တို႔တြင္ မေကာင္းမွဳ မ်ား ႀကီးက်ယ္စြာ မလုပ္ထားပါက ဘုရားသခင္သည္- ငါကဲ့သို႔ ဆံုးမ မည့္သူကို သင္တို႔ထံ လႊတ္လိုက္မည္ မဟုတ္.. ”ဟု ပင္ ျဖစ္ေတာ့၏။ ပါးရွားျပည္ႀကီးအား ဖ်က္ဆီးခဲ့ၿပီး- ၁၀ ႏွစ္ မၾကာခင္မွာပင္- ဂ်င္ဂစ္ခန္ ေသဆံုး ခဲ့ရ၏။


ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ ေနာက္ဆံုးခရီး
ပါးရွားျပည္ႀကီးအား ဖ်က္ဆီးခဲ့ၿပီး ၁၀ ႏွစ္ မၾကာခင္မွာပင္ ဂ်င္ဂစ္ခန္ ေသဆံုးခဲ့ရ၏။ ေသဆံုးပံုကို ေျပာၾကပံု အမ််ိဳးမ်ိဳးရွိရာတြင္ မွတ္တမ္းမ်ား အေနျဖင့္ -

  • ျမင္းေပၚမွ လိမ့္က်ေသာ ဒဏ္ေၾကာင့္ တစ္ေျဖးခ်င္း ေသဆံုးရသည္ ဟူ၍လည္းေကာင္း
  • အဆုတ္ အေအးမိေသာ ေရာဂါေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟူ၍ လည္းေကာင္း
  • သူဖမ္းထားေသာ တရုပ္မင္းသမီး တစ္ပါးက သူမ၏ အကၤ်ီတြင္း ဝွက္ယူလာေသာ ဓါးေျမွာင္ျဖင့္ ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ ငယ္ပါအား လွီးျဖတ္ ပစ္လိုက္သျဖင့္
 ဟူ၍လည္းေကာင္း ဟူ၍ အမ်ဳိးမ်ိဳး ကြဲလြဲေနၾက၏။

ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ ဇာတာအား နကၡတ္ပညာ ရႈေထာင့္မွ ေလ့လာျခင္း
ဆရာႀကီး ဘီဗြီရာမာန္သည္ သူ၏ ထင္ရွားေသာ စာအုပ္ တစ္အုပ္ျဖစ္သည့္ "Notable Horoscope" စာအုပ္တြင္ ဂ်င္ဂစ္ခန္၏ ဇာတာ အေၾကာင္း ေလ့လာခဲ့သည္။


သမိုင္းမွတ္တမ္းမ်ားအရ ကြဲလြဲမွဳမ်ား ရွိေနေသာေၾကာင့္ မိုးတား(စာေရးသူ) အျမင္ျဖင့္ တြက္ယူထားေသာ ရက္စြဲႏွင့္ ဆရာႀကီး ဘီဗြီရာမာန္ အသံုးျပဳေသာ ရက္စြဲ ေမြးခ်ိန္မွာ ကြာျခားမွဳရွိေသာ္လည္း ၎၏ စာအုပ္တြင္လည္း ဆရာႀကီးသည္ ဇာတာရွင္အား ကရက​​ ဟူပင္ ယူဆထားျခင္း ျဖစ္၏။

မိုးတား(စာေရးသူ)မွ အသံုးျပဳေသာ ေမြးေန႔မွာ ယခုေခတ္သံုး ဂရီဂိုရီယမ္ ျပကၡဒိန္ အားျဖင့္ ၁၁၈၆ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၂၁ ရက္၊ တစ္နည္းအားျဖင့္ဆိုေသာ ဂ်ဴလိီယန္ ျပကၡဒိန္ အားျဖင့္ စက္တင္ဘာလ ၁၄ ရက္၊ တနဂၤေႏြျဖစ္ၿပီး ဆရာႀကီး ရာမာန္ အေနျဖင့္၁၁၈၆ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၁၆၊ ၁၅ ရက္ နံနက္ ၁:၃၀ ဟု ယူဆပါသည္။ နကၡတ္ပညာ သုေတသီမ်ားအတြက္ အဓိက လမ္းညႊန္မွဳမ်ား၊ အခ်က္အလက္မ်ား စုေဆာင္းမွ်ေဝသည့္ http://www.astro.com/astro-databank/Khan, _Genghis ဆိုက္မွလည္း ဂ်ဴလီယန္ ျပကၡဒိန္ အားျဖင့္ စက္တင္ဘာလ ၁၄ ရက္၊ ည ၁၁:50 ဟု ျပဆိုထားပါသည္။

မိုးတား(စာေရးသူ) အေနျဖင့္မူ ဇာတာရွင္၏ ျဖစ္ရပ္မ်ားႏွင့္ ညိွႏိႈင္းၿပီး ည ၁၁:၅၀ အစား ည ၁၁:၅၈ ( သန္းေခါင္မတိုင္မီ ၂ မိနစ္) အေနျဖင့္ ျပန္လည္ ညွိယူပါသည္။

ဂ်င္ဂစ္ခန္ႏွင့္ ကာလသပၸေယာဂ
ၿပီးခဲ့ေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားစြာတို႔တြင္ 




About exodus42

0 comments:

Post a Comment